2010. június 3., csütörtök

Boci








Ildi legfőképp neked ajánlom a képeket.Most nem Kokóról készültek fotók, hanem egy új jövevényről. Ő Boci, Kokó testvére, másfél éve korkülönbség van köztük:D Hát nem aranyos, olyan kis ducika?? :) :) Most 4 hetes, elkezdte a világot felfedezni. Kicsit szőrösebb mint a házimacskák, mert van benne perzsa vér a nagymamája révén.Az utolsó képen lehet látni az anyamacskát is, ő szegénykém nagyon öreg, kb 15 éves. Öreg macska nem vén macska, kicsit fogatlan ugye, de még megfogja az egereket és a madarakat is..... Kokó keveset örökölt tőle.. ;)

Szeretem az állatos képeket, nagyon tetszett mikor a kutyusod kiakarta ásni az étterem alól a homokot.:D:D:D De Békata majdnem swarinyakörves kutyástörténete semvolt utolsó. Akkorát nevettem rajta. :D :D

12 megjegyzés:

Unknown írta...

Édes, tündér ez a pici cica. Imádom őket, szinte betegesen. Nekem is van 3.
Azért megnyugtató, hogy nem csak én vagyok ilyen állatőrült! :-))))

ekszerlada írta...

Tudod,hogy most hogy oda vagyok ezért a kis bociért?????????????????????????
Hát hihetetlen édes,és milyen szép lesz Te szent habakusz!!!!!
Az én buci cicám is fél perzsa volt és olyan volt,mint az álom.Istenem de hiányzik..:)))
Nagyon örülök,hogy megmutiztad.Még el is mentettem,annyira tetszik:))
Na de a vén macskusz...Atyám,hogy élhet ennyi idejig egy maccs?
Hát mi ennek a titka?
Mindig bent volt?Vagy nemis értem.Nekem soha nem éltek 6 évnél tovább.
Ja,ha rám lett volna bízva,és bent lehet éjszaka a lakásban,akkor lehet tovább húzzák,mert mindegyik reggelre tünt el.
De Nagyanyám mintig kitessékelte Őket mondván,hogy éjszaka betojiznak,és bepislantanak.
Hát nem tom.Én gyártottam Bucinak wc-t is.Mama mégsem engedte.Bár fickó volt és amikor locsolnak,elviselhetetlen a szaguk:)
Emlékszem,mindig odahömpölygött Nagybátyám lábához és szépen sunyi módon megrezegtette a farkincáját.Én meg hanyatt estem a röhögéstől,mert bátyám zoknia pricces lett és büdi bleeeeeeee:))Olyan bűzzel volt szegény,hogy csuda.De az tetszett a legjobban,amikor a táskájára fröccsentett és bátyám nem vette észre,csak a postán,amikor sorba állt valamiért:))))))
Ezen kinyúltam,még most is röhögök,mert szídta a bucit,hogy hogy égett a postán.Ráadásul,mindenki arrébb húzóckodott:))
Jaj de kínos helyzet ez:))
De buci,soha nem csinált senkivel sem ilyet,csak Bátyussal:))
Lehet nem bírta Bátyámat:))
Nem tudom,de voltak ilyen húzásai is:)
Hihetetlen cuki Bocika!!
Na a Békatás történetről ne is beszéljünk.Előadta a Kata szépen,ízlésesen leírva:))))Végem volt,pedig nem ismerem személyesen,de el tudtam képzelni:))
De azért sajnáltam is,mert csalódott.
Az én kutyám is nagyon édes.
Nagyon szeret engem.Mindig velem van.Most is itt fekszik a lábamnál:)
Hétfőn sírt,mert elmentünk itthonról és mindenki mondta,hogy oda ment a taxi helyre és ott zokogott,mert nem tudta elképzelni,miért hagytuk otthon.Mindig szakott itthon lenni vele valaki,de most mind kettőnknek el kellett mennie.Állítólag üvöltött és nem lehetett megvígasztalni.Amikor haza értünk,azt a boldogságot istenem...éreztem,hogy nagyon várt.
Eszméletlen okos,és nagyon inteligens.Nagyon szépen tud viselkedni.Mindenki imádja a szigeten és a túristák is,mert aranyos:))
Amikor dolgozunk,csak leül a köszöbre az ajtón kívűl és folyamatosan követ.De soha nem jön be.Csak figyel,mikor pottyan egy kis krémes paszta:)Cuki nagyon Ő is:))

ekszerlada írta...

Majd kérnék Bociról képeket,ahogy cseperedik oké?

Encibenci írta...

Hát ez a szőrmók tüneményes! :))

Babra írta...

Jajj de kis édi!! Nem vagyon egy nagy macskás típus, de most elolvadtam:D

Tiszi írta...

Ó, ez a cica zabálnivaló az ártatlannak tűnő kék szemeivel. :D Kár hogy mi nem tarthatunk a férjem allergiája miatt. :(

BéKata írta...

Jaj de édes, azok a szemek!!!!! Imádom a kiscicákat, ezt is nagyon megdögönyözném!!!!

Unknown írta...

Óóóóó, de édes! Imádnivaló! Azok a kék szemek!!!

Johanna írta...

Olyan kis édes!!!! Úgy megsimizném :)

Noyka írta...

Nagyon édes kis cica!

Ági mama írta...

Ó de cuki falat!!

GRAÇA írta...

Eu sou a dona de uma gata ,que tem um blog só dela ,é a Kika e gosta de fazer amigos ,ela pergunta se o teu gatinho quer ser amigo dela?
Se quizeres vai ao blog dela:kikaesuasideias.blogspot.com
Tenho tradutor no meu blog.
Ronrons da kika e bjs da dona
Graça e Kika