2010. február 13., szombat

Miss Universum - nyaklánc






Laura McCabe csodálatos kockájából készítettem nyakláncot. Talán már egy éve tervezgettem, hogy elkészítetm, de mindig valami közbejött. A "Mary-féle " végeredmény nekem is jobban tetszett, de valahogy annyira csámpásan állt a kocka, hogy többször lebontottam. :( ( Pedig tudtam, hogy nem lehet szimmetrikusan megfűzni. ) A láncrészét csiszolt fánkokból készítettem, több mint egy éve lapult a dobozomban felhasználásra várva. Szerintem nagyon jól megy a színes kockához.
Van hozzá hosszú füli is, de azt még nem fotóztam. Lapított, ufó formájú bogyót fűztem hozzá, innen lett a neve universum. Hamarosan azt is felteszem. :)

14 megjegyzés:

Méri írta...

Fantasztikusan jól néz ki!

bandrea írta...

De jó vidám!!!! Nagyon tetszik!!!

Norita írta...

Nagyon szép lett!

Tímel írta...

Olyan kis vidám, nagyon helyes!

Kati írta...

Nagyon jól néz ki, és olyan friss tavaszváró színei vannak!

Liza írta...

Gyönyörű!

Anami írta...

Szép lett, tetszik, hogy más-más színű rivolikat tettél a kocka oldalaira. Gratulálok!

gabi írta...

Szuper ez a kocka! Hagytam neked vmit a blogomban, kérlek nézz be!

Emőke írta...

Szuper, nagyon szép!!! :) Nem kevés bátorság kell egy ilyen szinpompás összeállításhoz!!!

Kiss Antalné írta...

Nagyon- nagyon tetszik!!!
Nálam is régóta tervben van.

ireneli írta...

Es bellisimo!!!!!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Jaj de szep lett!Pont ezzel kinlodom!Annyira szeretnem megfuzni es nem tudom.Egyaltalan elkezdeni nem tudom,mert nincs meg a mintam eleje.De annyira szeretnem,mert a Tied is olyan gyonyoru lett!!!

Panka írta...

Szóval ez nagyon jó.
Én is pont ilyenre tervezem majdani kockámat... :)

Ági mama írta...

Istenem, de gyönyörű!!