2009. április 21., kedd

Black cat


Első gyöngyhímzés próbálkozásom. Vasárnap délután szöszmötöltem vele, 4-5 órácskát. Több hibája is van, de első próbálkozásnak megteszi szerintem....... A filcanyagra amire varrtam, kissé kiszöszölődött, így a nagyított képnél lehet is látni a szálakat. A széle sem egyenletes, az összevarrás miatt lett ilyen egyenetlen. Nem utolsósorban azért is volt babrás, mert 15/0 kásagyöngyből készült. Építő jellegű kritikát szívesen veszek!
Ha valakit érdekel e link alapján készítettem.

6 megjegyzés:

Marta írta...

Szia!

Nekem nincs tapasztalatom gyöngyhimzessel, de szerintem jo uton vagy. Nekem nagyon tetszik ahogy a macskusznak format adsz.

Ági mama írta...

Nem semmi 15-ös gyöngyből, szerintem csinálhatod nyugodtan nagyobb pl 9 -es gyöngyökből, de elsőre nagyon klassz lett!!!

N Zsuzsa írta...

Nagyon klassz lett, érdemes volt szöszmötölni!

vezsuzsi írta...

Nagyon jó lett ez a macsek! A kaméleonnál utólag , nagyon óvatosan egy öngyújtó segítségével leégettem a szöszöket , amennyire bírtam. Próbáld ki.

Andara írta...

Én egyszer csináltam gyöngyhimzést, és mi börre dolgoztuk rá. Lehet, hogy stabillab, és nem szöszöl. De szerintem szép lett.

Andara írta...

Amikor én gyöngyhimzést csináltam én börre csináltam. De szerintem így is nagyon szép.
Próbált ki, ha gondolod.